.

Friday, April 22, 2011

Mabuk.

Hari ni,hati ni rasa macam sama ja tiap tiap hari. Kena pijak macam selalu. Tapi,nasib baik hati aku kenyal dan kental dah sekarang sejak ex aku sebelum ni lari dengan paria. Aku terima. Banyak pengajaran aku dapat.

Dan hari ni jugak,aku tengah mabuk. Bukan mabuk apa,mabuk pasal tak tidur semalaman memerah otak. Dari semalam sampai sekarang dah naik malam kedua ni aku tidur sekejap je,dalam sejam macam tu. Kini aku dah senget dan tak betul. Nak tidur,tak boleh,nak bangun,jalan rasa goyang goyang. Kang tak pasal pasal aku poco poco kat depan orang.

Aku sekarang berada dalam penantian ni. Bukan penantian lagu Black Rose tu. Tapi tengah menunggu nak hantar laptop aku repair. Sekarang nak blog guna laptop mak aku,sangat tak best. Siap je nanti,aku nak tukar layout blog ni semua. Dah la tengah cuti nanti. Boleh la aku kutuk lagi siapa siapa yang aku rasa layak dikutuk.

Sekian,


Sila angkat tangan macam saya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...