.

Thursday, December 16, 2010

Gadis Melayu semua bijak kan,sepatutnya.



Sekarang,ramai sangat dah perempuan "Melayu" yang aku tengok jadi camni. Sangat. Orang yang paling aku rapat dulu pun sekarang dah jadi macam ni jugak.

Kenapa boleh jadi macam ni? Aku tak boleh nak judge diorang,pasal kehidupan setiap orang tu sangat berbeza. Setiap orang mempunyai pandangan masing masing. Tapi,kenapa pandangan yang salah dari segi Agama atau Moral jugak yang dorang ambil? Aku tak boleh nak faham pandangan seorang wanita tu terhadap benda benda macam ni. Aku memang tak boleh. Korang tau tak harga diri korang lagi tinggi dari harga diri seorang lelaki?



Kuala Lumpur, Sep.24 (ANI): Three Malay women were caught having a sexual orgy with 19 Bangladeshi men on the first day of the Islamic festival of Hari Raya.

None of them realized they were being monitored by a group of policemen, who had surrounded the house in Felda Krau, Raub, before they were raided at 2.30 a.m., reports The Star.

All 22 arrested were aged between 17 and 43, police said.

A 56-year-old man, suspected to be the pimp, was also detained later under Section 372A of the Penal Code for trading in prostitution. (ANI)


BANGLADESHIS?????

Tengok lah sendiri. Macam mana boleh jadi macam ni? Perempuan Melayu dengan Bangla,Nepal,Indon,Negro. Kimak dorang semua ni. Aku sangat tak faham macam mana perempuan melayu boleh sangkut dengan dorang. Adakah dorang ni lebih mudah dipercayai daripada orang Melayu sendiri? Aku sendiri sebagai lelaki Melayu memang aku tak percaya perempuan Maghribi yang jual diri untuk kahwin dengan orang Malaysia. Maghribi,joget dorang pun macam stripper jugak sebagai pelancongan. Haih.

4 comments:

Syakirah Azami said...

tu cacat otak namenye. well, ni aku nak perkenalkan, ni la Islam Hadhari! yah! sungguh Hadhari!

hairil said...

hahaha.hadhari eh? Like like like

fatien A. said...

betul betul. ni la konsep Islam Hadhari yg Pak Lah kenalkan dulu. tgk jadi apa sekarang. ish ish, 'sungguh Hadhari' ! bak kata syakirah

Syaza Zainuddin said...

kasi link pmpuan ni sikit. nak usya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...