.

Monday, March 14, 2011

Hangpa ni.

Sejujurnya memang ada pun satu benda nih aku rasa sangat pelik dengan sejak aku hancur hati dekat Matrix dulu. Sejak paria merampas gf aku masa tu,sedar tak sedar aku memang ada kena kesan ni yang memang kenakan aku sampai sekarang,even bila dah ada bini baru. Ya. Bukan nak kata aku hensem,oh tidak. Tapi aku akan muntah betul kalau aku nampak perempuan melayu comel dengan lelaki muka pecah rumah ataupun bila aku naik menyampah dan geli tahap dewa tengok couple mana mana bajet loving tahap maksima. Bukan loving yang macam stok sweet tu. Tapi loving yang bajet bajet tu. Aku taktau kenapa. Dah lah muntah betul betul. Apa aku nak buat. Memang aku rasa geli nak mati. Aku akan muntah terus. Pasal tu la aku sekarang asyik berlapar je. Atau aku keluar makan dekat tempat yang takda couple. Malam semalam aku kena paling teruk. Gara gara aku dah sampai limit jelik aku bersabar dengan sifat mesra couple tak ingat dunia sahabat aku ni. Taknak dah makan dekat Seksyen 2. Taknak dah makan bila aku pergi jalan. Taknak dah makan sebelum aku baca blog Liey.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...