.

Monday, March 7, 2011

Ini Cerita Gadis Melayu Horny.


Nak.Ambik kau

Bengong.Kau nak baca jugak kan? Aku saja post benda dengan title macam ni pasal nanti pageview aku naik banyak. Baru beberapa minit yang lalu aku telah dikejutkan dengan statistik bacaan yang naik mendadak. Dan semuanya adalah kerana gara gara post aku yang lepas, Industri Porno Tanah Air. Bodoh kan? Nampak sangat ramai orang sangap. Aku ni memang suka letak title takda kena mengena dengan post pun. Pastu ramai tertipu. Haha seronoknya :DD

3 comments:

fatien A. said...

Ciss, bedebah -.-'

-[miracle]- said...

apakah? =="
tu vid 'geli mat' kan? hahhaa

Rafidah Farhana said...

Aku rasa lebih bangang apabila tidak mengetahui apakah itu HORNY !

Cis ! Tak pasal-pasal naik pageview..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...