.

Wednesday, March 30, 2011

Gemuk.

Itu adalah satu perkataan yang dapat describe aku sekarang. Seluar aku sekarang bersaiz 32 dah tak muat untuk aku,baju semakin fit,muka semakin tembam,dan itu adalah satu nightmare jugak bagi aku. Tak dapat nak cakap apa. Aku makan banyak,dan tidur kejap lepas makan,menyebabkan aku sekarang dah jadi macam garfield.

Aku sangat sibuk kebelakangan ni. Malam menjadi siang,dan siang menjadi malam bagi aku. Sudah masuk penghujung semester dan aku kena banyak siapkan kerja yang tak siap,dan sudah masuk final project dah. Tambah tambah lagi kerja yang overlap tu. Drafting,drafting,drafting,volume model,dan sedikit facebook dan blogging. Gila. Sumpah aku rindu blogging. Sekarang ni aku cuma paksa diri aku blog jugak je,just pasal idea yang banyak hilang bila laptop tak boleh guna bila aku nak post baru. Sedih. Tengok je gaya bahasa aku bila aku paksa diri post blog. Lain kot aku tengok banding dengan waktu aku banyak sangat masa dan idea.

Sementara nak mengisi kekosongan blog,aku letak video ni untuk tatapan umum.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...