.

Wednesday, March 16, 2011

Barbie Kan?

Serabut benar meja aku sekarang. Walaupun aku duduk sorang satu cubicle,nak banding dengan yang lain semua yang sharing half cubicle,aku betul betul penduduk tetap kat studio ni. Tengok sikit je dah nampak sangat yang cubicle aku betul betul macam mini rumah bujang. Sama je macam senior senior lain kat atasan tu.

Tergeraknya hati aku nak blogging pagi pagi buta ni,just pasal frust menonggeng Farisha Rashid habiskan barbican stok pagi tadi. Redeem balik dengan guna laptop dia. Aku dah naik separuh kurang waras. Kau ingat senang nak sejukkan kalau dah tidur kat sini???! hehe jangan marah.

Lalu bila macam macam aku buat dengan laptop ni,aku ternotice banyak sangat artikel yang saling berkait. Terus wajah aku tukar jadi serius. Aku tengah serius ni. Serius.


Dorang selalu cakap aku ni kucing gemok. Sedih tau.


Okay okay. Kembali serious.

Aku ada soalan jugak la. Banyak yang termuncul dalam kepala otak aku tiba tiba. Tapi,aku tak tahu apa yang aku jawab dalam palotak ni,sama dengan korang ke tak.

1.Apakah itu maruah sebenarnya,dari pandangan orang yang memandang harta lebih dari malu depa?

2.Apakah maruah seseorang tu kalau dia dah tahu dia cemari diri,tapi,masih meneruskan kesilapan itu sehingga tidak terhingga lagi?

3.Besar mana sebenarnya maruah tu dari mata wanita dan lelaki tu sebenarnya?

Fine. Memang aku tengah mood orang tua sekarang ni. Akibat baca blog orang tua dan orang yang baru tua. Tapi benda ni banyak jalan jalan dalam palotak aku. Ada banyak lagi,tapi ni yang aku sempat for now. Baik aku post benda ni dulu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...