.

Friday, January 28, 2011

"I got soul but im not a soldier."

Lirik ni terngiang ngiang dalam palotak aku sejak kebelakangan ni dekat UiTM. Sebuah lagu yang mungkin jadi soundtrack hidup aku dekat sini.

Dengan keberangkatan aku ke rumah ni,aku sedang menghadapi krisis suhu badan naik melampau dan ketidakselesaan badan. Ya,aku tengah demam. Dah hampir seminggu aku demam on off,tapi sekarang ni masa aku baru balik rumah,demam aku menjadi paling menjadi jadi. Nyamuk Aedes belakang studio aku menjadi saspek utama ke atas penyebab aku demam,tetapi syukur juga dorang tu sekadar saspek sahaja.

Yang paling tahi sekali ialah Kupang separuh masak masa dekat Port Dickson hari tu. Kesian Mariam dia demam jugak muntah muntah sama macam aku sepanjang minggu ni.

Tidak cukup dengan cuaca badan yang tidak menentu,ditambah pula dengan sebiji komputer riba yang disayangi itu jatuh sakit juga. Sesungguhnya sudah tiada ubat lain lagi dah selain diri kau,Dell Inspiron. Kenapa kau buat dekat aku macam ni?

2 comments:

-[miracle]- said...

memang musim demam kott .

sibaik antibody beta kuat ! :D

Indasya said...

mana tak demam. duk studio yang
dah cam Antarctica, kluar lak
mmg kt malaysia.

sejuk+panas+sejuk+panas = demam


makan je bebanyak vitamin C, and you'll be fine =)

p/s: so far kt situ xdde lagi la kes denggi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...