.

Saturday, January 29, 2011

Pussycat Dolls.



Dia ni bukan lah pussycat dolls pun. Tapi,oleh kerana bila depan depan wajah beliau ditatap,memang nampak lah sikit sikit macam Nicole Scherzinger tu. Dalam, 5% camtu. Hehehe.

Dia ni,sahabat dunia akhirat aku. Aku dah anggap dia ni macam kakak aku sendiri. Dia sorang lah yang layan aku tak kira aku tengah menggedik,meraung,atau bagaimanapun.

Dan hari ni,adalah Hari Tua beliau. Ya,dia memanjat umur lagi cepat dari aku.

Oleh itu,

Selamat Hari Jadi wahai Syuhada Aziz
Semoga kau panjang umur dan murah rezeki.
Always gain success in your life
Dan bertambah tambah hot selalu. HAHA

1 comment:

Syuhada Aziz said...

HAIRILLLLLLLLLL! Sayang kau gila gila. Terima kasihhhhhhhhh. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...