.

Wednesday, January 19, 2011

World Wide Web



Dengan penuh impresi kebingungan aku menatap wajah skrin putih di depan kelas,blogspot ini lah yang aku log masuk demi memanfaatkan masa aku yang banyak dah terbuang kepada aktiviti problematik seorang budak archi.


Problematik tu bukan suatu benda yang sangat masalah. Cuma,hidup adalah hidup. Kita ada banyak persepsi dekat satu benda tu. Contoh,bila kita tengok satu kotak tu,kita tengok dari depan je. Orang lain tengok kotak tu dari sudut lain,mungkin dari belakang,atas,bawah.

Sesuatu masalah tu mungkin akan meninggalkan kesan yang sangat baik,atau sangat buruk. Kita tak boleh tau. Cuma tengok macam mana kita handle. Sebagai seorang budak umur 19 tahun yang baru nak belajar archi,senior yang rapat dengan aku memang banyak mengajar hidup dan satu pemahaman yang sangat lain. Lain dari hidup apa apa pun.

Suatu masalah tu sememangnya kita boleh tukar jadi suatu yang sangat best. Bogel pun boleh jadi problem kan? Dari perkataan bogel tu, adakah bogel depan orang ramai atau bogel depan isteri? Tu contoh je yeeeeee

Ok,lecturer dah notice aku tengah blogging :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...