.

Tuesday, December 21, 2010

Kepala berjalan-jalan.


Gambar hiasan



Hari ni memang hari yang agak memenatkan aku. Bukan penat badan,tapi penat kepala. Faham tak penat kepala macam mana? Penat kepala tu apabila badan anda rasa letih,dan bukan nya tidak bertenaga. Berbeza tau dua dua benda tu. Ya. Oleh kerana tadi hari Isnin,sekarang ni aku taip blog ni pada waktu terluang aku atas katil,dalam selimut. Hari Isnin aku telah terluang dengan penuh aktiviti sehinggakan angau kat Yuna pun aku tak sempat sangat. Tapi suara dia nyanyi memang sentiasa terngiang je kat telinga aku. Yuna ni dia mandrem aku ni agaknya.

Jadi apa yang aku nak sampaikan kat post aku kali ni,bukan pasal aktiviti aku hari ni. Tapi,apa yang aku fikir. Apa yang aku admit,hari ni aku berfikir sangat lain macam. Sampai aku nak cakap dengan orang pun aku tak tahu aku nak cakap mana satu dalam kepala aku. Kepala aku bukannya berjalan dah tadi tapi berlari sampai aku tak sempat nak kejar. Jadi,aku diam je lah banyak. Sejujurnya aku pun tak mampu nak luahkan apa dalam kepala aku hari ni sebijik sebijik,lalu untuk post ni,aku letak sedikit gambar dan caption lah untuk show apa yang dok running sikit dlm otak aku.



UiTM Shah Alam. 27 Disember dah makin dekat. Dokumen apa yang tak setel lagi eh?



Teringat dekat ustaz ustaz yang aku kenal dan pesan dorang.



Rancangan hujung minggu ni. Hehehehehehehe



Aku benci orang Bangla. Sangat sangat benci. Macam mana aku nak halau korang dari Malaysia ni?



Lagu lagu Yuna melekat dalam kepala aku. Tak boleh bawak keluar. Ada dalam tu sepanjang masa.



Kalau aku mati hari ni macam mana? Aku ada hutang ke? Ada tak aku sakitkan hati siapa siapa? Isk.



Aku nak jadi encem.



Henfon aku tak ada kredit. Alamak. Bajet lari nanti kang kalau aku topap. Macam mana ni?



Pukimak punya bangla.



Plan semua benda untuk minggu ni. Susun timing semua. Biar semua setel. Jangan MALAS.



Duit. Duit. Duit. Duit. Macam air dia flow. Macam mana nak cari lagi banyak eh?



Sebenarnya,BANYAK lagi aku nak letak tapi battery lappy aku tinggal sikit sangat sekarang ni. Aku tak sempat nak tunjuk lagi benda lain. Tunggu je lah post seterusnya ke apa eh? Mengantuk pun dah menyelubungi aku dengan penuh mendalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...