.

Friday, May 7, 2010

Apa yang aku dah buat sepanjang ni?

okay2.b4 aku pegi Kolej Matrikulasi Selangor kat banting tu,aku nak post la sket kat sini psl ape yang aku dah buat.huhu.sbagai rumusan balik after spm ni

antarenye,

Makan banyak2
yea.seriusly.aku makan banyak sjak after spm ni.igt lagi dulu berat aku drop sehingga 55kg,which is paling rendah sejak aku naek form 1 (purata setiap tahun berat aku 60-65 kilo je) . tapi skang ni berat da naek sampai 75kg max.huhu.skang da stable da 70.okay.tu kire stable tu.kalau aku kurang makan sket nnt turun la 67 ke,tpi naek luse lak nnt gerenti aku naek balik 70.nak blame penimbang aku tak jugak,pasal penimbang tu sihat je.rumusannye,aku makan banyak.

kerja
walaupun kerja tak seberapa lama,tapi keje Uptrend dan jugak kedai henpon Cedric Liew tu mmg sgt berbaloi.banyak bagi aku pengalaman berjumpa macam2 manusia kat malaysia ni.dapat la gaji sikit,tapi cukup la nk wat sara diri.kire puas hati la.thanx to Zoul for the tunjuk ajar in Uptrend marketing, and also thanx to Cedric,Kak Lin,Runney,Kak Safa,Shafiq and evryone involved in the Platinum Communication kat the store sg buduh ni. thanxx.korang banyak tolong aku :)

keluar jalan2
okay.aku dah naik jemu tengok klcc,pavi,mid dan ou tiap2 ari.seriusly. tengok pelita nasi kandaq n jugak maju ahmad pon sama.tapi still,puas ati lah dapat jalan2 tengok dunia.dapat luaskan lagi view aku

tolong mak
heee.kat umah aku mana laaa ada anak dara nak tolong mak akuu.yang dara pon dah kawin dah dok dgn laki dia,so aku dgn abg aku Fahmy tu la yang tolong2.kemas dapur sket,bayar bill sume2,kemas2 umah etc etc.sedikit sbanyak mampu membuatkan aku berpeluh dan buleh tros sambung eksesais.kire mcm warm up la.

Left 4 Dead 2
yessss.this gameee really catches my attention.im a die hard fan on this game.seriusly.game ni jugak la penyebab aku sanggup donlod 1gb file semate2 nak update saje.selain tu jugak game ni la yang membuatkan aku melekat depan lappy selain facebook.aku taktaw kenapa.tapi game ni is the best game ever. 9.99 out 10

facebook
haha.facebook? yeah.skang aku xyah nak bukak yahoo news dah atau google cari update pasal studies sme.pasal sume akan kluar kat facebook.sumber budak2 sme.haha.slain tu jugak kat sini aku jumpe member2 lame,member skolah rendah dulu,and jugak a few others yang aku dah lost contact eventho aku kenal kat mespes je dulu mase form 1.kat sini jugak aku da start kenal2 dgn budak2 matrix da.kire puas ati la facebook ni.

bergayut dan sms
yang ni mostly aku buat all the time tak kira waktu dan masa.hehe.bgayut dgn bini la sape lagi hehe


soooo kire tu je lah yang plain aku highlight ntok skang ni.kire banyak lagi tapi aku kene solat dulu dah maghrib ni.nnt2 aku update lagi
l8er!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...