.

Wednesday, May 16, 2012

Puisi Hantu Gigie.




Aish. Ada jugak Hantu Gigie yang sanggup tolak kucing jatuh dari tingkat tinggi. Memang meow dah jatuh dah. Tapi nasib meow ni tetap meow. Boleh jatuh tempat tinggi. Hihi. Dah lah kucing comel. Jatuh pun tetap comel.

Ehem.

Pengalaman,tetap pengalaman. Itu paling berharga. Walaupun sekejap. Kuantiti bukan kualiti. Macam macam aku alami sejak aku away dari blog ni. Macam gila. Sungguh. Tak mampu aku terungkap. Tak mampu. Berapa tingkat kucing dah jatuh. Hidup kena teruskan walau jatuh patah rusuk. Walau sakit badan badan jatuh bangunan tinggi. Senyum kena tetap ada.

Nyawa Masih Ada Lagi 8 :)

4 comments:

UniMeOw said...

hehe manyak la 9 nyawa...

Panda Mata Lebam said...

Bangun kucing, teruskan berjalan :D
Curiosity killed the cat, but satisfaction brought it back to life :)
Fall seven, stand up eight.

Chayok!

adysuR said...

Terus bangkit melangkah walau berkali-kali rebah!

Moga sihat selalu :D

kay_are said...

so kalau taknak malu ngan kucing.. bile dah jatuh tu, reti2 kan r bangun jangan jatuh tak bangun langsung.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...