.

Friday, February 10, 2012

Tasha Manshahar Dan Drama Sebabak Kucing.

Ini adalah post pasal sorang ni tau. Gadis paling comel di dunia. Alah. Takkan tak tahu kot. Ye. Gadis dari Institut Perguruan Kampus Ilmu Khas, Cheras tu. Aku selitkan iklan sikit dalam post lepas. Yang baru baru ni je. Hihi. Eksaited tau tengok video dia tu. Tapi pasal vid tu je,Kucing Menggoda jeles pasal tittew cakap Tasha lagi comel dari dia.

Tasha Manshahar ailebiu ailebiuu. Goodbye Neelofa. Hihi.



First time masa aku dapat tahu yang dia ni wujud,aku dapat tahu dari Facebook je. Ada lah,seorang sahabat yang cukup pervert up to date ni,dia ada je selalu post benda benda macam ni. Video mereka mereka yang suka main gitar comel comel.



Dah banyak jenis penyanyi Youtube aku tengok tapi tak ada perasaan pun. Cuma sekali bila aku tengok dia ni terus aku angau. Tak payah pun dia main gitar. Tidur tak kenyang. Makan tak basah. Mandi tak lena. Sungguh. So,bila aku google,ini yang aku jumpa.



Pilihan terbaru Persatuan Ibu Mertua Seluruh Malaysia.




Birthday aku bulan tiga ni. 24 March. Sebaya tau dengan Tasha Manshahar ni. Dia lahir tahun 1992 jugak. 22 November. Hihi. Aku memang taknak hadiah apa apa. Tapi kalau ada lah satu je hadiah kan aku boleh nak,aku nak pergi date dengan dia ni je makan eskrem,bawak makan cotton candy.

Pastu bawak jumpa Mak. Mesti Mak berkenan. Dahlah bakal cikgu. Hihi. Pendidik anak bangsa tau. Bukan calang calang orang. Aish.



Dah dah. Tak boleh nak lebih. Kucing Menggoda jeles.

14 comments:

Anonymous said...

hahaha =p comey jek entry ni ..
ingtkan mendelah..

link kan ke blog tasha manshahar, confirm dia trharu.. haha

aydah ahmad said...

haha . kita sebaya jugak dengan diaa . ahakk !

eyjalukman said...

haha untunglah klu dpt gi date:)

Namee Roslan said...

hahaha, wey. forward lah pada dia. mesti dia okay punya !!!

shamyheart said...

baru tau minah ni hari ini tapi dari blog lain.. comel eh?

wah, sama tarikh lahit tu =)

aiEz said...

Layan jugak lagu dari dier ni..hehe..

Diari Anak Perantau said...

ha3.. jangan harap.. dia aku punya.. :P he3.. btw, nice2 entry..

A'an said...

SIOTTT GILAAAAAAAA!!!! :D

shedameor said...

amboi, taksub habes ni. dia cool kan :)

Muzakkir said...

Aku lagi suka kucing sebab sesiapa pun boleh bermanja dengan kucing tapi bukan kucingan studio..Hehe

nuriyliamalek said...

oh entry nih!HAHA
okey3 :)

support student UITM :)

acah je.bukan rasuah.entry nih mmg cool oh.kim slm kucing kucing tuh okei

btw,thanks sebab sudi tinggal link kat entry bloglist iylia :)

nuriyliamalek said...

hye kucing :)

awak tersenarai jadi bloglist baru saye :)

jemput bace,

http://sayaiylia.blogspot.com/2012/02/bloglist-baru-iylia.html

kunci locker said...

APAKAH? hahaha...lawak jer ko ni...hahaha

Miss Padora said...

comel nya ayat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...