.

Thursday, August 4, 2011

Kecewa sedikit. Sedikit je.



Tipulah kan kalau manusia takdak kecewa langsung. Aku pun ada kecewa. Sekarang ni tengah berlaku sikit. Sikit je. Ehem.

Kekecewaan datang apabila nampak di mata,turun ke hati. Pecah kejap. Sekejap je. Gua terer bab repair repair hati ni. Ehem.

Bagai kucing berguling guling tak dapat makanan.

"Frustration is the difference between Hope and Reality."


Bila perkara agak terlari walaupun sedikit,dibutakan dengan harapan. Pegangan kepada Realiti mula tergoyah.

Nampaknya percubaan aku nak masuk ke mainstream agak kurang berjaya. Tu lah,nak jugak masuk mainstream. Cuba indie sket. Indie kan lagi bagus. Berdiri atas kaki sendiri. Berguling atas katil sendiri. Makan maggi guna mangkuk sendiri.

Semua atas usaha diri sendiri.

Itu lah realiti sekarang. Aku tak perlu rely kepada mereka yang bergelar "Tuhan Blogger" untuk naik. Bukan bermaksud aku bodoh sombong. Bukan aku berdendam. Sekadar berpegang kepada realiti. Bila kuantiti naik bukannya kualiti turut ikut.

Perkara sekecil ini adalah pengajaran. Kualiti tetap aku akan juangkan.

Deleting all contests entry.

3 comments:

Mila Ahmad said...

yeah setuju..kuantiti byk xsemestinya ianya berkualiti..selagi berusaha pasti ia akan membuahkan asal chaiyOk²

hana sudradjat said...

Kesedihan turut mencengkami apabila melihat kucing itu.

yes-perjuangkan kualiti! :D

Rafidah Farhana said...

Ini ke sebab jiwa kacau hari tu?
Cool, cool. Kau bijak, buat keputusan mesti hebaakkk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...