.

Thursday, July 14, 2011

300. Sparta. Cuma kali ni version lagi tough.

Sejak movie 300 dulu keluar,cerita pasal jeritan jeritan Sparta dan Aum oleh abang abang bercawat nak pergi perang,yang Abang Jambang tu lead jerit jerit sambil tersembur sembuer shower free dari mulut beliau,setiap kali angka 300 keluar aku memang akan asyik teringat kat movie ni. Ya betul. Angka 300 dengan movie Abang Jambang Bercawat menjerit Sparta tu adalah agak sinonim bagi aku.

Okay fine. Aku tak pernah tengok movie ni.

Cuma aku tengok movie Meet The Spartans je,parody 300 tu. Dan aku tengok ulang ulang kali masa dekat KMS dulu masa tuang kelas. Hehe. Hehehe. Hehehehehe.



Kenapa aku tiba tiba cakap pasal Spartans ni?

Nawaitu aku cuma ada satu je. Nak highlightkan satu perkara yang terjadi dengan blog aku. Ya. Dan perkara tu,cuma kaitan dengan Spartans melalui angka tiga digit ni,300. Ada apa dengan 300?



Follower aku dah naik 300 bai! Jom tepuk tangan cara kucing!

Syukur jugak lah angka dah naik 300. Dulu masa follower baru naik 200,tarikh 28 Jun 2011,maknanya 16 hari yang lepas. Syukur Alhamdulillah satu perkembangan dalam bab follower ni. Syukur syukur.

Seiring dengan tu aku nak sampaikan Terima Kasih banyak banyak dengan korang yang baca blog aku. Terima Kasih sangat sangat pasal sanggup baca,kepada semua silent readers,semua followers yang sanggup follow,kepada mereka yang sanggup klik page ni bila aku promote link,dan semua semua yang support dalam blog ni. Tenkiu. Terima Kasih. *sambil lambai tangan ala ala artis menang award*

Okay dah cukup dengan gaya retis.

Sekarang,nak highlightkan siapakah beliau yang bertuah ya amat memiliki takhta 300 ni? Siapakah yang layak bergelar Abang Sparta yang mampu mengambil cawat yang digunakan Abang Jambang dalam cerita 300 tu?



Ya,dan follower bertuah nombor 300 jatuh kepada Tengku Nizam! Seorang member gua yang gua kenal dekat group Sahabat Blogger! Best lepak dengan dia. Aku jumpa dia masa dekat gathering Sahabat Blogger di Times Square,dengan masa tu aku masih berbekalkan ilmu sebagai seorang blogger newbie. Dia baik gila kot. Dan dia sudah berpunya. Harap maaf ye.

Beliau seorang yang sangat bersemangat kuat. Dia sanggup unfollow aku dan follow balik semata mata nak capai 300. Siot. Nak sangat angka 300 yeeee.

Aku memang dah selalu terjah blog dia ni. Blog dia best. Banyak story mory pasal info info berguna,benda macam macam lah. Sangat bagus nak diguna pakai dalam everyday life. Aku jadi silent reader beliau. Hee. Blog dia ada moto sendiri. "Hidup Biar Berpengetahuan". Aku memang setuju. Nampak lah gaya dia ni mementingkan pengetahuan am.


Abang Nizam dah jadi Abang Sparta dah sekarang


Jadi sekarang,oleh kerana beliau sangat mengejar angka 300,anda tak perlu risau apa apa,kerana kita dah ada Abang Sparta yang baru,yang memang memegang angka 300 dalam bilangan follower aku. Dengan itu,jom kita terjah blog beliau ye! Klik sini

Hehehehe Nizam Your Highness,tolong jangan simbah aku dengan air lepas ni. Hehe. Hehehe. Hehehehe. Ampunnnnn

10 comments:

Rafidah Farhana said...

Wuwuwuwu !
Aku tercepat. Hahaha.
Kalau tak dapat menempek free dekat blog kucingg..

Apepun.
*Clap clap clap tangan cari kucing*

Semoga maju jaya !

Unknown said...

tahniah la, budak emcem masuk sini , hahaha. :p

Unknown said...

entri ni kuat bodekkan ni , hahahaha..

Haikal Blank said...

Giler ah brader nih...gempak2...bulan depan, 3000 lak ok. HAHA

Kucing Serius. said...

Tenkiu Fidahh. Ahaha. :DD

Your Highness Nizam. Bila masa aku bodek? Ahahaha. Aku cakap betul. Haaaaaa kau kata aku bodek haaaa ahaha

Haikal. Tak perlu lah sampai 3000 derr ahahaha tu sudah melampauu ahahaha

kaizen said...

wow!! great!!! keep it up bro!!!

this is best bro....

Unknown said...

tahniah! bukan senang nk dpt byk ni kan? :D
http://salwaismail.blogspot.com

I do I need Iman said...

tahniah kawan ;)
keep it up.

tapi. sedeyh bile kucing dah jrg jguk blog kita ;p
kalo sudi lah kan.
http://mawarkuwada.blogspot.com/2011/07/jumaat-yang-giler-fantastik.html

Fadzmie said...

Alamak. Lambat lah pulak. Teringin nak jadi Abang Cawat Berjambang. Haha.

Namee Roslan said...

5 minggu okay! 5 minggu aku tunggu nak tengok jadi blog kau ada seribu geng. okay!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...