.

Sunday, June 5, 2011

Rambut menjolok mata.










Aku sejak kecik ni memang aku ada satu jenis fobia. Fobia dengan tukang gunting rambut. Serius,takut gila. Selain Alice In Wonderland,benda yang aku takut sejak kecik adalah bukan badut atau apa apa. Gunting rambut.

Sekarang rambut aku dah naik panjang. Dan perkataan yang menunjukkan rambut aku dah panjang ialah Anak Singa. Mak aku dengan kakak aku suka cakap aku macam tu. Huu. Sedih gila. Tapi takpa. Anak singa comel apa.

Jadi setiap kali bila dah terkeluar perkataan tu,maknanya rambut aku memang dah panjang. Mak aku memang gerenti suruh aku potong,kakak aku terpulang je bagi kat aku suruh buat apa. Tapi,kalau nak pergi gunting rambut tu memang aku akan fikir banyak kali.

Rambut. Dah lah aset lelaki. Ehem. Kalau rambut teruk memang rasa macam miserable gila. Aku lagi suka rambut aku sedang sedang macam ni. Tak ada lah panjang mana pun. Ehem.

Biar aku potong sendiri lah. Kedai gunting rambut sangat menakutkan. Sangat. Ish.



OH TIDAK

2 comments:

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

ahahhaha..rambut singa :P

!Oh! Azizah said...

comel la avatar mak tu.... ngeh..ngeh..ngeh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...