.

Monday, June 27, 2011

Eh! Blog kena review?

Oho. Ini first time aku join benda alah macam ni. Aku harap aku dapat jugak go through benda ni. Yeah. Atas kata kata semangat from Namee Roslan,aku decide nak join benda benda macam ni. Hee.



Dan sekarang,aku join segmen from blog HH. Dia ada buat segmen blog review. Dan aku rasa macam interesting kali ni. Aku rasa memang dah tiba untuk aku promosikan blog aku lagi luas. Sekali sekala memang aku kena try. Tak rugi kan cuba?

Dia mintak jugak header,so aku letak header aku.



Tu saja lah kot. Ehm. Aku pun terkelu lagi sekarang ni sebenarnya due to amount of followers yang baru je naik 200. Alhamdulillah.

With that,wish me luck :)

4 comments:

hafrizzul hafiz said...

terima kasih sebab sudi join.
kalau tak keberatan ko carik lagi kawan. yang agak x popular, kureng follower, dan newbie.......

lebihkn kwn lelaki. ^_^

Kucing Serius. said...

Alright. No hal ;)

I do I need Iman said...

xsbot nme ak pon....;p
hahah bgoslah join...

Unknown said...

alhamdulillah & tahniah bro! thats like one leap of success!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...