.

Wednesday, April 27, 2011

Aku sayang aku cinta

Laptop ku dah sihat walafiat. Walaupun tidak sesempurna mana,tetapi aku sendiri yang jadi doktor sendiri kepada laptop aku ni. Umur dah setahun lebih,tapi aku tak tahu kenapa perlu dia rosak jugak. Rasa macam nak kena pelempang je cina Sungai Wang yang jual laptop ni kat aku.

Tapi aku tak kira.

Nampaknya laptop aku sihat,dan mungkin aku lebih kepada dia berbanding dengan segala benda lain kat dunia ni. Aku nak online,aku nak blogging. Tapi laptop sayangku,aku ada exam tau. Aku masih kena tinggalkan kau dulu. Aku cuma tak faham,kenapa sekarang jugak yang kau hidup kembali teman aku dikala sunyi. Selama ni aku kejut kejutkan kau suruh bangun,kau tetap tak bangun bangun. Habis kau aku bogelkan dalaman mu,kau tetap tak bangun jugak. Kali ni aku bogelkan sekali lagi, cabut dan letak kembali dalaman kau,baru kau bangun.

Sudah berapa lama kau tidur? Hampir dua bulan aku dalam kesakitan kau tinggalkan aku begitu sahaja. Tapi kau entah tidak sedar lagi. Kali ni aku kejut kau dengan paksa,baru kau sedar.



Aku tahu aku dah banyak kali guna kau. Tapi baru je lagi kau ni. Itu pun dah longgar?


Ya. Apa apa pun. Syukur gila laptop aku dah okay sekali lagi. Sekarang ni,cuma dia punya cable je tak betul pulak. Tak apa. Asalkan dah betul. Aku sayang laptop aku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...