.

Wednesday, February 23, 2011

Mairam Itis.


Saya dah di Plugged-In! Taaruf je belum lagi T.T


Sesungguhnya itu bukanlah nama saintifik bagi apa apa keindahan alam ni. Cuma,kalau perhatikan betul betul,ada nama tersirat sebalik tajuk tu. Nama tersirat tu barulah keindahan alam. Satu keajaiban dunia yang berada dalam kelas aku. Ya. Tiada dalam kelas lain dalam hidup budak archi ni. Kelas aku je. Seumur hidup aku,tak pernah aku jumpa orang macam dia. Separuh gila aku ingatkan aku mimpi aku at least ada kenal jugak bidadari macam ni dalam hidup aku. Lisa Surihani pun kalah. Jangan risau. Aku post ni bukannya apa. Aku masih 100% single. Soal hati masih terkawal.

Hidup macam tahi,dan tahi adalah bagaikan hidup sekarang ni. Ya. Apa yang datang dalam hidup ni sekarang berbau busuk dan berlalu dibuang begitu saja. Tapi,ada kelegaan sebalik tu. Macam tahi kan? Sekarang ni dah lega banyak. Sangat banyak. Tengok sendiri lah,berapa lama aku dah tak post. Setelah sekian lama,baru aku post. Seronok tak? Rasa macam makan Kayu Nasi Kandar.


Seronoknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


Sesungguhnya aku rindu sangat blogging. Rindu waktu aku penuh idea nak berblog setiap pagi aku bangun tidur,atau setiap malam sebelum aku tidur. Lebih kurang macam tu lah. Sekarang,nak blog je aku mesti touching kejap. First,aku akan teringat ex aku tak tahu kenapa. Second,aku tengok laptop aku rosak. Third,banyak idea blog yang seronok aku hilang macam tu je bila aku tengok Mariam. Eh. Bukan dia. Tak baik. Dia tunang orang. Banyak idea blog aku hilang pasal aku selalu duduk studio ni. Banyak sangat gangguan makhluk makhluk tak halus kat sini.

Dengan lambakan kerja semakin hari,dan induction yang sudah habis,aku lega induction dah habis. Dan aku taknak sebut perkataan tu lagi. Satu perasaan yang sangat pelik. Aku suka induction tu,dapat lepak dengan senior. Tapi,beban menanggung induction kelas aku dah hilang sekarang ni. Beban tu dah takda. Tapi masih ada memikul beban,tapi ringan sikit lah. Yang tu,aku seronok dan lega. Seronok sangat. Rasa macam,makan Pelita Nasi Kandar.


Malangnya Pelita Nasi Kandar sangat jauh dari FSPU ni :(


Perut lapar selalu mengundang idea merapu. Biasalah tu,perut lelaki dikala pagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...