.

Monday, February 7, 2011

"Eh,macam sial"

Aku hidup sebagai class rep di UiTM Shah Alam ni untuk satu semester,dan oleh itu aku turut mempunyai penolong class rep di sini,untuk kelas aku, Euphranics Studio, BSc Architecture Part 1. Fuh,nama nak glamour.

Dan baru tadi ni dia tanya aku macam mana dia nak mute laptop dia,kerana berada dalam keadaan yang kalau-kantoi-mati-katak-je ni,aku pun sedang blogging dan dia turut menggunakan laptop beliau dikala lecturer sedang dihadapan kami,dengan penuh perasaan bangga kitorang ni akan menyiapkan Chapter 5 English,subjek BEL403. Penolong class rep aku ini juga kini sedang berbangga slide presentation beliau ada 20 slide,dibandingkan dengan orang ramai,7,8,9 slide sahaja.

Bukan nak cakap pasal dia. Saja nak bagi dia bangga kalau dia baca ni.


Sebentar lagi ekspresi beliau akan sebegini rupa


Aku post pagi ni,pasal aku tengah terharu pasal ada blog seorang sahabat, makcik gemok yang suka makan coklat ,dia ada masukkan nama aku dekat post dia. Lalu bermunculan idea yang banyak sebentar selama 2 saat tapi tiba tiba hilang setelah kelaparan menimpa dan ragam yang menimpa lecturer serta para sahabat studio ni.

Ya,aku tak suka gila bila hilang idea. Tension gila! Rasa macam,rambut bergulung gulung menjadi seperti rambut Alleycats. Sangat tensi. Namun,masih mampu lagi menyanyi dan bergembira. Ya,sangat tensi!

1 comment:

AfiqahZ said...

makcik gemok yang suka makan coklat ?
kau dah lama hidup kan?
tomoyy kangg !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...