.

Sunday, January 9, 2011

Ya,saya sedang sibuk.

Setiap hari aku memanjat gunung FSPU. Fakulti Seni Perancangan dan Ukur. Kalau nak kira,boleh sampai berkilometer dah aku naik tangga. Naik tangga je tu,bukan jalan kaki lagi.

Sekarang hidup aku dekat sini,Alhamdulillah okay. Kena induction dengan senior dan so far,seronok. Baru lepas Part 3,studio Crubix. Not bad lah dorang. Luckily they do have much in common with our classmates.

Part yang teruk,aku jadi class rep untuk studio aku, Euphranic. Sedap gak kan nama dia? Aku sekarang duduk di kalangan orang orang kreatif ni,memang macam macam benda kreatif muncul sekeliling aku,which is dorang lah. Aku,sekadar bertanggungjawab atas dorang sekarang ni.

Tak ada apa sangat lah nak update. Sejak aku kat sini,hidup tak tentu arah. Idea selalu masuk masa kat studio je. Sampai bilik,tidur je lebih. Ya,baru seminggu kat sini dan dah kena banyak kali kena lepak studio sampai tengah malam. Paling lambat? 7 pagi baru sampai bilik. Orang tua tua (senior) berkata,tu adat arkitek kata depa. Tidur tak cukup,kahwin lambat.

Wishing that I do have a lot of pictures,to show to you guys :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...