.

Sunday, July 31, 2011

Ramadhan Al Mubarak 2011

Ouh yea. Tadi dah terawih pertama. Kat TV dah ada tayang Pakcik tu mengumumkan nampaknya anak bulan. Alamatnya?

ESOK PUASAAAA!



Doa Jibril mnjelang Ramadan " Ya Allah, abaiknlah puasa umat Muhammad jika sebelum memasuki bulan Ramadan dia tidak melakukan 3 prkara: tidak memohon maaf kpd Ibu Bapa,tidak bermaafan terlebih dahulu antra suami isteri & tidak bermaafan dengan orang sekitarnya".

Oleh itu,aku nak mintak maaf dengan semua orang seandainya terkasar bahasa,terlanjur kata,ada salah dan silap,dan sebagainya. Aku masih manusia. Aku tidak maksum. Sekali sekala ada juga kesilapan yang aku buat. Mohon ampun dan maaf.

Dengan ini,aku nak mengambil kesempatan nak mengucapkan,Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada semua!

Bulan Ramadhan ni datang sekali je setahun.

Kita benefitkan Ramadhan kali ni dengan amal ibadah sama sama. Harap harap,nilai nilai yang kita dapat kali ni dapat diteruskan even sampai after Ramadhan.


P/s: Anda inginkan kad raya? Click sini :D

7 comments:

.diannorhayati. said...

lalala. comel nye kucing tu. hehe. baru tgok gambar da gelak guling guling da.

Syazwan Che Deraman said...

kucing pon puasa ke?..
heheh.
selamat berpuasa ;)

* HeeBum * said...

Selamat Berpuasa ^^
meow meow meoww

Rafidah Farhana said...

Selamat berpuasa wahai kucing :)

adysuR said...

Harini kucing jiran aku tak datang mintak makanan pon. Pose agaknye..haha

hana sudradjat said...

SELAMAT BERPUASA!!!

Namee Roslan said...

happy ramadhan kucing :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...