.

Tuesday, June 28, 2011

Follower 200

Nampaknya,tidak sampai sebulan follower aku naik melonjak dari 90 lebih sampailah ke 200. Maaf aku tidak sempat nak tunjuk pasal follower yang 100,tapi kali ni aku untuk follower yang ke 200,aku nak highlight sikit.



Yeap. Seorang sahabat di Matrikulasi bernama Shyafiq Dzulkifli. Tahniah kepada beliau,kerana dapat ngam ngam 200! Kalau tengok kat sebelah ni,memang nampak 201,pasal ada satu lagi hidden follower aku tak tahu siapa. Tapi bila tengok tadi pun masa 200,memang lah abang hensem yang comel ini. Peewit.

First of all,Terima Kasih kepada korang yang follow blog aku yang tak seberapa ni. Ye lah,dah aku cuma gedik je lebih sebagai seekor Kucing Serius. Setiap follower,komen,like,tak kira apa yang korang drop by tu bagi semangat untuk aku nak teruskan blogging ni. Aku akan perbaiki lagi diri aku ni sebagai seorang blogger yang masih tak seberapa ni.

Selain dari tu,aku nak cakap,Terima Kasih banyak banyak untuk korang semua yang bagi support banyak semasa dalam blogging ni. Especially semua ahli SeMaC Blogging Community, Sahabat Blogger,Cik Gula yang tak henti henti Like entri,Namee Roslan dan Haikal Keluang. Korang banyak bagi support and kata kata semangat untuk aku. Thank you. Syukran. Terima Kasih. 1 Malaysia!

Sehubungan dengan itu,sempena kenaikan sampai 200 ni,aku ada siapkan Like Page Kucingan Studio. Aku tak siapkan lagi Like Box untuk letak kat sini,due to some errors in Facebook. Nanti dah siap aku letak :D

Back to the 200th guy,


Ini adalah header beliau yang comel.

Credits to you Shyafiq Dzulkifli. Lucky number 200. Jom kita terjah blog dia :D

3 comments:

Haikal Blank said...

gua nak nangis2 boleh? HAHA poyo je kucing nih...

SEBULAN LAGI, AKU TARGET BOLEH CECAH 700. KONPEM.

Kucing Serius. said...

Nangis lah kalau lu nak gua cakar batang lu. Ahahaha.

700 ke? Aishh. Tinggi sangat tu. Aku tak mengharap sangat. Huhu. Apa apa pun,aku aminkan. Aminnnnn. :D

Namee Roslan said...

blog bagus tu nampak dr penulisan dia dan cara dia menyampaikan. mcm blog kau..serius aku suka. umur kau muda dr aku kan? penulisan kau matang mcm umur 30 tahun. haha, issue yg sensitive pun jadi tak kontroversi bila kau menyampaikan. :)

nanti dah sampai 1k followers, insyaAllah kau akan lebih kukuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...