.

Monday, December 13, 2010

manipulative people.


gambar hiasan.



Perempuan. Memang penuh dengan senjata mereka untuk tumbangkan seorang lelaki. Selalunya,majoriti lelaki memang akan terjatuh kepada perangkap-paling-cantik-di-dunia ini,perempuan. Susah jugak aku nak tengok sendiri kenalan aku yang memang betul betul dapat resist makhluk macam ini. Aku tak tahu lah kan. Tapi so far 90% dari semua kawan lelaki aku kalah dengan taktik kotor perempuan. gila lah.

Aku sendiri pun banyak kali kalah dengan diorang ni. Especially,perempuan menangis. Pantang aku tengok diorang menangis. Dah mak aku pesan "perasaan perempuan kena jaga elok elok.hati depa ni lagi fragile dari kaca.tapi masa yang sama kena jaga diri kita.kalau dak nanti depa pijak pala". Tapi mak,kalau Lisa Surihani yang datang menangis mintak aiskrim satu lori,cemana mak?

Mungkin tangisan wanita tu selalu digunakan perempuan nak dapatkan trust semua orang. Cuba kalau lelaki yang menangis depan korang merayu rayu. Rasa macam nak tampar tak? Kalau lelaki,dorang dah ada skill lain. Ini lah skill perempuan yang memang aku kena elak. Susah nak percaya orang sekarang ni. Dulu,banyak lelaki makan perempuan. Sekarang,banyak perempuan yang makan lelaki. Haih.

1 comment:

bitchy afzy 嵐 said...

aduih makan dalaaaaaaaam. haaaha but its true. boo yoouu! i neva cried in front of u. maluuu siot :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...